Logo Gmina Kobiele Wielkie

News

News zdjęcie id 332

II Sesja Rady Gminy Kobiele Wielkie

22.11.2018

Informuję o II Sesji Rady Gminy Kobiele Wielkie, która odbędzie się w dniu 29 listopada 2018 r. o godz. 1100  Urzędzie Gminy w Kobielach Wielkich (sala obrad).

Proponowany  porządek obrad.

1. Otwarcie II Sesji Rady Gminy i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Zatwierdzenie protokołu z XL sesji Rady Gminy Kobiele Wielkie poprzedniej kadencji.

4. Zatwierdzenie protokołu z XLI sesji nadzwyczajnej Rady Gminy Kobiele Wielkie poprzedniej kadencji.

5. Zatwierdzenie protokołu z I sesji Rady Gminy Kobiele Wielkie bieżącej kadencji.

6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Kobiele Wielkie
na 2019 rok.

7. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Kobiele Wielkie.

8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy Kobiele Wielkie, składów osobowych i określenia  przedmiotu ich działania.

9. Sprawy różne, pytania i wolne wnioski

10. Zamknięcie obrad  II  Sesji Rady Gminy Kobiele Wielkie.

 

                                                                                             Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                                             

                                                                                                                Lech  Maks

Wójt gminy zaprasza

<p><strong>Henryk Więckowski</strong></p>

Henryk Więckowski

Przyjęcia interesantów:

Urząd Gminy Kobiele Wielkie

ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel.: 44 681-44-12
e-mail: ug@kobielewielkie.pl

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

marzec 2019
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.